Известие

Collapse
No announcement yet.

Заместител на оригинални свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Заместител на оригинални свещи

    Здравейте колеги. Какъв заместител на оригиналните свещи мога да сложа. В момента съм с денсо иридиум и са суг на 70к км, но от два месеца имам жесток разход на гориво, нестабилни обороти и гаснене на колата при първо палене, та искам да ги сменя с нещо евтино, понеже сигурно ще я карам до края на годината.
    Ако може някакви оредложения на заместители? Да попитам за тези на бош дали са подходящи 0 242 040 502, 0 242 235 666
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Гаснене при първо палене,нестабилни обороти,висок разход на гориво ....според мен с нови свещи проблема няма да се реши.Колата закачана ли е на диагностика?
    Alfa Romeo SW 1.8 TS

    Comment


    • #3
      Скоро не съм я закачал. От много отдавна ми дава грешка fuel trim. Карам я на газ. Моторчето за празвн ход уж адаптирам, минава двн два и пак почват да ихраят оборотите. Имам виса, мога да я закача, ама
      .
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Скоро не съм я закачал. От много отдавна ми дава грешка fuel trim. Карам я на газ. Моторчето за празвн ход уж адаптирам, минава двн два и пак почват да ихраят оборотите. Имам виса, мога да я закача, ама
        .
        Възможно е настройките на газовата уредба да не са ти в ред,което да бърка работата и на бензин.Покарай няколко дена само на бензин,да видим ще има ли някаква промяна.
        Alfa Romeo SW 1.8 TS

        Comment


        • #5
          Интересното, е че извънграда разхода си е нормален.
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Обаче при палене сутрин и като изгасне мерише на бензин
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #7
              Покарай я 100км само на бензин и кажи как са нещата.
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #8
                Чудя се каже как не се и дави. Или това прави, та гасне при първо палене? Същите номера със износени свещи и преконмерно каране на газ - моят начин за справяне (без да твърдя , че важи, но е моя личен начин) с подобен проблем беше следния - палене винаги със съединител до долу (това винаги го правя без значение има ли или няма проблем и на каква кола съм) на свободна с ръчна - в момента в който припали отпускаш съединителя и чисто подаваш газ до 2000 об. Ако тръгне пак да гасне (това всичкото става за 2-3 сек.) подаваш по-леко 1-2 пъти докато закове на около 900 (макар, че първите минути при мен работеше на около 1000). Не е добре за свещите това упражнение, но ти пести повторното палене и давене, което понякога не се оправя и с газ, а с дърпане на скорост докато "отпуши". Корса ме дърпаше
                Отиваш и сипваш 10 л. Екто 100 на Лукойл. Не съм пробвал с други подобни горива, не знам с МаxMotion/VPower и т.н. как е положението - казвам това, което съм направил аз. Изключваш газта, гасиш и след минута палиш само на бензин и караш само на бензин. Изкарай я на магистрала или прав път и натисни. Ако можеш да сложиш 15 л. - още по-хубаво. Сега ги изхарчи в обороти (не лютеница де) и за бъдеще сипвай такъв бензин, все пак палиш на бензин. При мен това оправи давенето за месец и половина напред, когато все пак смених и свещите. Продължителната работа на газ не е готина за никой бензинов мотор.

                Също така до достигане на работна температура е добре да си на бензин - аз след тези случки спрях автоматичната смяна и сменях ръчно, тъй като сменяше още на около 60 гр.. Изчаквах да стане 90 гр. и след 1-2 мин. минавах на газ. Особено зимата е абсурд толкова рано на ниски температури да я мъча на газ.

                Не твърдя , че моето мнение е технически издържано, не влизам в спорове и не коментирам постове - казвам, това което аз направих и което на МЕН ми помогна. Успех!
                Last edited by Ali.Sali; d.m.y г., 12:23.
                Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                Comment


                • #9
                  Мисля,че говориш от личен опит,което е достатъчно.Само искам да вметна,че никога не съм карал на газ и въпреки това от време на време капвам високооктанов бензин и резултатът е осезаем.Обаче смея да препоръчам да не се ползват бензини с добавки,а само чисти.Добавките съдържат доста агресивни съставки,които прецакват други елементи от автомобила.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #10
                    Ако са проблем свещите първо ще се скапе работата на газ, докато бензина не е толкова капризен. Нищо не пречи да ги свалиш, огледаш и евентуално почистиш.
                    Щом имаш кабел, закачи я и разгледай стойностите на тримовете. Замери стойностите на ламбда сондата и дебитомера. Не съм запознат с визата, но може да си изтеглиш и multiecuscan (има и безплатна версия).
                    Sport Wagon 2.0TS|LPG

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                      Мисля,че говориш от личен опит,което е достатъчно.Само искам да вметна,че никога не съм карал на газ и въпреки това от време на време капвам високооктанов бензин и резултатът е осезаем.Обаче смея да препоръчам да не се ползват бензини с добавки,а само чисти.Добавките съдържат доста агресивни съставки,които прецакват други елементи от автомобила.
                      Да, това казвам от личен опит и проби. Просто знам, че в тези форуми се стига до едни спорове и подобни излишни неща, за това казвам, че не знам до колко технически е ОК това, което съм правил, дали ще помогне и т.н. (всяка сутрин да форсираш /макар и леко/ колата на студено не е от тия съвети, дето ще се приемат с усмивка), но е моят начин да се справя с такъв проблем за 3 месеца до смяна на свещи, чистене на дроселова и т.н. Ест. с ектото в комплект така, както съм го написал. Пък всеки си решава. За мен това беше временното решение и ми помогна точно декември, януари и февруари в най-студеното без странични проблеми (докато загрее може да ти клати стрелката на оборота, ама почти не видях спарк, който да не го прави това, то му е почерка....).
                      Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

                      Comment


                      • #12
                        Карах на бензин, но за съжаление не се оправи. Гори зверски с 28л 120км понякога и 100км и бензина също много рязко намалява. Мирише и на суров бензин
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Интересното е че нашите ходиха с нея до Бургас и извънградско си дава 10 11л както преди
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Направи един лог в движение на дебитомер, ламбда сонда, обороти и скорост и постни резултата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Направи един лог в движение на дебитомер, ламбда сонда, обороти и скорост и постни резултата.
                              С какво?
                              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X